Merry Christmas! - Reisverslag uit Cockburn Town, Turkse en Caicos Eilanden van Roy Peeters - WaarBenJij.nu Merry Christmas! - Reisverslag uit Cockburn Town, Turkse en Caicos Eilanden van Roy Peeters - WaarBenJij.nu

Merry Christmas!

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

22 December 2009 | Turkse en Caicos Eilanden, Cockburn Town

Een kerstgroet vanaf Grand Turk. De winter is hier ook ingetreden, het is namelijk vandaag maar 22-25 graden met veel wind :)

Deze week hebben we natuurlijk een speciale kerst cruise. Ook voor het personeel is er veel extra; een speciaal kerst diner, kerst feest en met onze afdeling doen we secret santa op kerst avond. De kerstfoto's volgen...

Fijne kerstdagen en alvast een gelukkig nieuw jaar!

EN TOT OVER 5 WEKEN :D :D

• 22 December 2009 - 20:41

Albertine:

Roy, jij ook hele fijne dagen daar in het zonnige en een bruisend uiteinde. Tot in 2010.
    Liefs van Albertine

• 22 December 2009 - 21:34

Annemiek En Marco:

Hoi Roy,

Jij ook hele fijne dagen en doe voorzichtig met vuurwerk :-)

Groetjes,
    Annemiek en Marco

• 22 December 2009 - 21:49

Onno, Joke En Melis:

Hoi

Ook jij fijne feestdagen en een goed 2010.

Gr

Joke Onno en Melissa

• 22 December 2009 - 23:28

Cem:

Hey vriend,

Prettig kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar daarow in GRAND TURK (wat een mooie naam zeg :P).

Peace!

Cem 'Grand Turk' Sultan

• 23 December 2009 - 01:25

Jorien:

Voor jouw ook natuurlijk, hier in Florida hebben we ook een winterdipje, ook rond de 20 graden en een fris oceaanbriesje!

• 23 December 2009 - 08:43

Ann En Opa:

Ook voor jou hele fijne kerstdagen in "barre" omstandigheden.Wij wensen jou een heel voorspoedig en avontuurlijk Nieuwjaar toe. Morgen vertrekken wij naar Ootmarsum voor ons Kerstreces en zijn 2 jan weer terug.Behalve verkoudheden zijn we heel gezond en hopen dat dat zo blijft.
    Nogmaals veel plezier met z'n allen, liefs en groetjes van ons.

• 23 December 2009 - 11:54

Familie Nibbering:

Hallo Roy,

Wij wensen jou een heel bijzondere kerst en een goed begin van 2010!!

Voor je het weet, zijn die laatste 5 weken zo weer voorbij....

De beste wensen van Henk, Debbie, Didier en Nicole

• 23 December 2009 - 12:40

Ingrid:

Jeetje Roy, wat zal je het fris hebben. Wij zijn slechts enkele dagen ingesneeuwd geweest. Kreeg de Corsa niet eens uit het parkeervak. Lofty, dat witte exemplaar (kat voor wie mee leest), verdween in z'n geheel in de sneeuwduin voor m'n deur. Gelukkig kon ze zichzelf uitgraven en met een snoekduik door het kattenluikje in veiligheid brengen.
    Inmiddels dooit het weer, en terwijl je vader en moeder temidden van de overige inwoners van Zoetermeer de laatste artikelen uit de schappen trekken, bereid ik me langzaam voor op de kerstdagen die we in Gulpen doorbrengen. Beetje opruimen en tasje pakken. De taken zijn goed verdeeld, dat valt je meteen op.
    Mooie dagen. Maak er ondanks het drukke werk iets leuks van en tot de volgende keer.

• 23 December 2009 - 13:26

An:

Lieve Roy,

Geniet er van!

Merry Christmas & Happy New year!;)

Zie je over 5 weken!

Liefs An

• 23 December 2009 - 16:16

Hoi Roy
    Hele fijne feestdagen en een nog beter 2010!!!! liefs marion mike en minke dustin en sandra en een dikke knuffelpoot van esta!

• 23 December 2009 - 16:16

• 23 December 2009 - 19:29

Rob&Anita:

Beste Roy,

vervelend dat je het qua temperatuur wat minder hebt. je zult de sneeuw berichten uit nederland wel gehoord hebben. Haha alles van slag.
    hele fijne feestdagen en een voorspoedig 2010.

• 26 December 2009 - 22:07

Ron Cris En Tim.:

Fijne feestdagen en een Very Happy New Year.
    Roy wat fijn dat ze jullie niet vergeten met deze dagen .Je mag gaan aftellen het is nu zoooo gepiept.Tot volgend Jaar !!!!
    Liefs wij 3tjes

• 30 December 2009 - 15:09

Thea Tuithof:

Hai Roy,

Het klinkt allemaal geweldig en ook heel herkenbaar! Geniet ervan en alvast een knotsgezellig uiteinde en uiteraard een super 2010 toegewenst met een zeewaardig begin.
    Tevens krijg je hierbij even ons nieuwe e-mail adres, te weten: ehl.tuithof@versatel.nl
    Groetjes, Thea.

• 31 December 2009 - 13:25

Hoi Roy
    Even een klein berichtje vanuit de ijsselstroom Het is alweer de laatste dag van het jaar!Het vuurwerk begint al op gang tekomen Hier en daar zie je al mooie vuurpijlen de lucht in gaan Veel jongens zijn de straat al op om hun pijltjes af teschieten
    Altijd weer reuze spannend De oliebollen zijn gebakken de champagne in huis Kortom het feest kan hier beginnen!!Ik neem aan bij jou ook Het zal wel een extra drukte met zich meebrengen Roy een hele goede afsluiting van 2009 en een heel goed 2010!! liefs en kus Marion

• 02 Januari 2010 - 14:41

Mark:

gelukkig nieuw jaar jongeman!

zal wel het heetste nieuw jaar zijn wat je ooit hebt meegemaakt!

succes nog!

gr. mark

• 02 Januari 2010 - 20:17

Saskia (Pasta Comp.):

Hoi Roy,

allereerst de beste wensen!!
    Zo te lezen gaat het goed met je.
    Tot over 4 weken in de Pasta!!!

Groetjes Saskia